Network Marketing

اینجا مکانی برای گفتمان و ایجاد فرهنگ صحیح بازاریابی شبکه ای اصولی در ایران است...

Network Marketing

اینجا مکانی برای گفتمان و ایجاد فرهنگ صحیح بازاریابی شبکه ای اصولی در ایران است...

۰۵
تیر ۹۵

چرا بازاریابی شبکه ای را انتخاب کردم ؟

 

موضوع را اینطور آغاز می کنیم چرا این شیوه از کار را انتخاب نکنیم ؟ آیا واقعا می توان از این نوع کسب و کار چشم پوشی کرد ؟

من نه، شما به من بگویید چه تجارتی جذاب تر و شیرین تر از این تجارت می شناسید !!! ؟؟؟

ابتدا از شما خواننده محترم خواهشمندیم جلوی دستوراتی که توسط ضمیر ناخودآگاه تان به منظور پیش زمینه ذهنی، شنیده ها یا تجارب قبلی خود و دیگران به شما ارسال می شود را کنترل نمایید تا بتوانیم مسئله را به کمک هم بررسی و در پایان نتیجه گیری کنیم.

تجارتی جهانی با تجربه ای بیش از 60 سال. یکی از کسب و کارهایی که موفقیت شما در گرو موفق کردن افراد نزدیک یا آنهایی است که شما به آنها علاقه دارید. بدون نیاز به پول کلان برای آغاز، بدون داشتن پارتی و ارتباطات خاص، بدون تخصص و مهارت داشتن در بازاریابی و فروش یا آیین روابط موثر...


حال بیایید بررسی کنیم که این ویژگیها را داریم ؟

آیا پول فراوان برای سرمایه گذاری دارید؟ آیا توانایی تاسیس شرکت و پذیرفتن ریسک و ریواردهای آن در این بازار را دارید؟ آیا دارای روابط خاص بوده و می توانید در سازمانها و شرکتهای بزرگ و کوچک با درآمدهای مناسب بدون داشتن دغدغه های مالی استخدام گردید ؟ آیا افرادی با تجارت بالا را می شناسید که دقیقا مسیری که شما برای تجارت خود انتخاب کرده اید را پیموده و با حسن نیت کامل و بدون منت یا کم و کاستی دوست دارند این تجارب را به شما منتقل نمایند تا شما هم بتوانید نه در جایگاه آنها ولو بهتر از آنها گردید ؟ آیا کسب و کاری که امروز دارید یا می خواهید در آینده انتخاب کنید فرصت ایجاد روابط موثر و سالم با دیگران را به شما خواهد داد؟ آیا در شغل آیندتان آزادی عمل کافی را دارید ؟ آیا زمان کاری تان دست خود شماست یا برای گرفتن 2 ساعت مرخصی ساعتی باید جلوی چند نفر گردن خم کنید؟

آن دسته از عزیزانی که با خود صادق نیستند باید تبعات مسائل آینده خود را بپذیرند ... باید من را به خاطر برخی کلمات و ادبیات تند مورد عفو قرار دهید

عزیزانی را می شناختم که با هزار عذر و بهانه این موضوع را عنوان می کردند که من توانایی انجام همچین تجارتی را ندارم ؟ من افراد زیادی را نمی شناسم؟ من مهارت کافی در متقاعد کردن دیگران ندارم؟ من علاقه ای به این نوع از کسب و کارها را ندارم؟ این شغل شبیه منت کردن به دیگران برای خرید و ادامه کاری سخت است؟ من اصلا نیازی به همچین محصولی ندارم؟ جالب تر اینکه می گفت من اصلا آرزو یا رویایی ندارم؟ من هر چه در زندگی می خواهم را دارم !! ( البته ما خوشحالین که اینطور است ) من اصلا حس و حال این نوع تجارت را ندارم؟ فاجعه بارتر از این هم وجود داشت : خلاصه همه خواهند مرد ما هم یکی مثل دیگران.

صادقانه بگویم که این افراد با خود صادق نیستند. اگر فقط نگاهی به خود در آیینه بیاندازند پاسخ سوالاتشان را خواهند گرفت.

واقعیتش این است که پاسخ برای سوالات این چنینی بسیار است اما.

من معتقدم که خود فرد باید به این نتیجه برسد که فرصتی که در اختیارش قرار گرفته می تواند زندگی او را تغییر داده و بهبود ببخشد.

به نظر شما این طرح یک طرح زود پولدار شدن است ؟ به کلام استاد رندگی گیج : بله. این یک طرح سریع پولدار شدن است.

اما دوست عزیز فراموش نکنید که نمی توان ره 100 ساله را یک شبه طی کرد. این تجارت هم همچون تمامی کسب و کارهای دیگر سازو کارهای خود را دارد. ضمنا به خاطر داشته باشید که در این تجارت تنها نیستید و می توان از راهبرانی که آنها هم قلبا خواهان ارتقا و رشد شما هستند برای ساخت بیزنس و سازمان کاری خود کمک بگیرید.

مطمئن نیستم که شما به درد نتورک می خورید یا اما یقین دارم نتورک به درد همه می خورد. با خودمان صادق باشیم اگر بخواهید می شوید. اما به قول استاد جیم رآن بزرگترین اتفاقات در زندگی شما یا بزرگترین تصمیمات زمانی رخ می دهد که شما به نقطه اتزجار از زندگی خود رسیده اید.

اگر آماده هستید تا تجارتی میلیونی خود را بسازید، اگر آماده قدم برداشتن به سمت آزادی مالی و زمانی در زندگی خود هستید ( اگر آمادگی رهایی از دغدغه های مالی و زمانی از کسب و کار خود را دارید ) اگر آماده کمک به دیگران و عزیزان خود هستید پس فرصت کار در صنعت بازاریابی شبکه ای را جدی گرفته و با تمام قوا کارتان را با همیاری معرف، لیدرها و شرکتی که به شایستگی انتخاب کرده اید را آغاز نمایید.

ما هم در کنار شما هستیم تا بهترین باشید. بسم الله...  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۵
حیدر موتورچی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی